torsdag 7. april 2011

Todd Saunders- Villa Storingavika







                                                                                      Bilder: Jan Lillebø

Todd Saunders er en absolutt favoritt i arkitekturverden. Han står for en rekke fantastiske hus og byggverk. Villa Storingevika ligger en liten rotur fra hytten vår utenfor Bergen. Utsikten er fabelaktig, her er det ett herlig båtliv året rundt. Det topper seg med småbåter og cruisebåter sommerstid.
Tilbake til arkitekturen; jeg elsker materialbruken og detajene i det vakre håndverket. Som de fin fine hjørnene... kvalitetshåndverk. Fargebruken er nydelig med det sorte og det naturlige treverket.
Ellers har jeg på mine turer i nærområdet her hjemme på Os oppdaget ett hus under bygging som jeg aner en Saundersignatur på.. Det får jeg finne mer ut av en dag... Mer av arkitekturen hans finnes her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar