tirsdag 5. juni 2012

London calling

Snart... om noen få dager er jeg på vei til London med min datter på 15 år, pluss venner av oss; en mor og en datter. En tur på våre tenåringsdøtre premisser, mest..... så da blir det shopping og litt sightseeing. Men mor får vel mulighet til å stikke innom en og annen interiørbutikk. Tenkte meg iallefall innom Selfridges hvor de nå har en Hay Pop-up butikk... kjenner jo en del av utvalget godt,men slettes ikke alt. Har du noen tips om hva jeg bør prioritere ellers?
                 Det lusker en streik og to, men bare ikke lag trøbbel for min datters drømmehelg!
                                            Tross alt så er turen en konfirmasjonsgave.


 To-etasjes buss var min store glede første gang jeg som 11-åring var i London. Denne bussen tilhører riktig nok ikke Londons gater, men denne er fra Hong Kong i anledning åpning av en Marimekko butikk.
                                                                foto: Marimekko

1 kommentar:

  1. For en flott konfirmasjonsgave, krysser fingerene for at streiken tar slutt:) Nyt London, klem fra Agnete:)

    SvarSlett