mandag 16. januar 2012

DGI huset

DGI huset i Herning i Danmark som jeg bodde på da jeg var på Formland er ett ganske spesielt hotell. Liker godt effekten de fargede vinduene gir, og innredningen er moderne.
Utrolig greit med hotell som har treningsmuligheter og svømmehall... hmmm skrev jeg det... Jo, jeg liker tanken på at mulighetene er der, iallefall når de tilbyr spa.... Men å valse gjennom treningssalen for å komme til rommet mitt, ikke helt etter min smak. Jeg ville vel neppe trent i total åpenhet heller, iallefall ikke benyttet bassenget. Både de ute på gaten og hotellets gjester har fullt innsyn! Kanskje dette er ett steg på veien for å få en sprekere befolkning.... kanskje jeg ikke har skjønt det...
Vet ikke, men når jeg spiser min frokost synes jeg ikke noe særlig at svette folk jogger forbi...

Fra mitt vindu! 

 Men for all del jeg hadde en god natts søvn og beliggenheten er super...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar